هوایار پیشتاز در تولید کمپرسور سانتریفیوژ

هوایار پیشتاز در تولید کمپرسور سانتریفیوژ

صنعتی را پیدا نمی‌کنیم که به کمپرسور نیاز نداشته باشد.

در بسیاری از کاربردهای صنعتی، به دلیل بالا بودن دبی، بهترین گزینه استفاده از کمپرسورهای سانتریفیوژ است و از بین انواع مختلف آن، کمپرسور سانتریفیوژ Integrally Geared (IGC) به دلیل خنک کاری بین طبقات و امکان وجود سرعت متفاوت برای طبقات مختلف، از بالاترین راندمان بهره می‌برد که آن را به گزینه‌ای مطلوب برای تأمین هوای فشرده بسیاری از صنایع همانند نفت و گاز، فولاد، شیشه و … تبدیل کرده است.

هوایار پیشتاز در تولید کمپرسور سانتریفیوژ و به عنوان اولین سازنده پکیج کامل کمپرسور سانتریفیوژ Integrally Geared در ایران، بر بسیاری از پیچیدگی‌های طراحی و ساخت این محصول اعم از طراحی آیرودینامیکی و روتوردینامیکی، ساخت و ماشینکاری با دستگاه‌های پنج محور پیشرفته، بالانس دینامیکی و … غلبه کرده و محصولی را روانه بازار کرده است که بالاترین سطح رضایت از کارفرمایان مختلف را کسب نموده است.

از آنجایی که عملکرد کمپرسور سانتریفیوژ بسیار حائز اهمیت است تست آن در تست استند کارخانه هوایار قبل از  ارسال به سایت کارفرما صورت می‌پذیرد.

پارامترهای تست کمپرسور سانتریفیوژ (توربینی) به شرح ذیل است:

  • میزان Vibration تمامی استیج‌ها که نشان دهنده عملکرد مطلوب Bearingها،  سیستم روانکاری و بالانس روتورهاست
  • میزان فشار و دمای روغن گردشی در مدار که تضمین کننده سلامت قطعات دوار است
  • میزان دمای ورودی به Stageها که نشان‌دهنده عملکرد صحیح سیستم خنک کننده و Inter/After Coolerهاست
  • پارامترهای حیاتی الکترو موتور از جمله: دمای سیم پیچ‌ها، یاتاقان‌های دو سر موتور و لرزش آن

فرآیند تست به مدت 72 ساعت متوالی صورت گرفته و تمامی پارامترها در Log Sheet ثبت شده و در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد.

جهت اطمینان از فلسفه کنترل صحیح فشار، در زمان تست با تغییر Set Point فشار در مقادیر مختلف، عملکرد IGV و BOV در ثابت نگاه داشتن فشار که در بهره‌برداری کمپرسور سانتریفیوژ (کمپرسور توربینی) امری حائز اهیمت می‌باشد؛ کنترل می‌گردد.

پس از اتمام موفقیت آمیز تست 72 ساعته، کمپرسور سانتریفیوژ (توربینی) مجدداً در حضور کارفرما با فشارهای کاری مورد نظر در حالت‌های مختلف تست و پس از تائید، کمپرسور آماده بسته‌بندی و ارسال به سایت کارفرما می‌گردد.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 2 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...