پیام هیئت مدیره

هوایار، به عنوان یکی از جوانترین و بزرگترین شرکت در صنعت هوا و گاز، رشد قابل توجهی در سال های گذشته داشته است. این رشد از اقدامات ابتکاری و روح کارآفرینی نشات گرفته است. در طول چند دهه گذشته (تاسیس شرکت در سال 1377)، همیشه متعهد به نوآوری و همواره با توسعه فن آوری های جدید همگام بوده ایم، تا مزیت رقابتی خود را در بازار حفظ نموده و قدم‌های بزرگتری برای توسعه برداریم.

طبق نمونه کارهای تجاری شرکت، در ساختار مدیریتی خود صلاحیت و ثبات بیشتری ایجاد نموده‌ایم. چشم انداز 1401 هوایار «شرکت هوایار برترین شرکت ایرانی، پیشتاز در تولید و عرضه محصولات و ارائه خدمات، در کلاس جهانی» این مهم به دست نمی‌آید مگر اینکه بتوانیم حضور پایداری در بازار داشته باشیم. افزایش صادرات، توسعه بازار این شرکت با صادرات به کشورهای همسایه، به ویژه کشورهای آسیا میانه در اولویت برنامه‌های سازمانی هوایار قرار دارد.
تلاش ما و پرسنل شرکت همیشه بهبود مستمر روش‌های سازمانی، دانش فنی و مهارت‌ها است تا رضایت شما را از طریق ایجاد ارزش به دست بیاوریم. بنابه فلسفه مدیریتی شرکت، ما قدردان کارکنان ارزشمند خود هستیم چون آنها کسانی اند که آینده‌ای روشن‌تر را برای شرکت به ارمغان می‌آورند.

ما همچنین نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با انجام مسئولیت‌های اجتماعی‌مان به یک نمونه خوب در کشور تبدیل شویم. در پایان، مایلیم از تمامی مشتریان ارزشمندی که به ما اعتماد نموده تشکر کنیم و آرزوی موفقیت روز افزون و رفاه در حرفه صنعتی‌شان را داریم.