جایگاه های CNG

گاز طبیعی این انرژی جایگزین سوخت پاکی است که می‌تواند راه حل مناسبی برای مسائل مشکلاتی باشد که وسایل نقلیه عامل آنها است. گاز طبیعی نه تنها دوستدار محیط زیست است بلکه عملکردی منحصر و قابل اطمینانی را ارائه می‌دهد.

ایستگاه سوخت رسانی سی ان جی

بهره برداری از یک ایستگاه سوخت رسانی سی ان جی زمانی میسر خواهد بود که تمامی تجهیزات جایگاه مستقر و آماده بهره برداری باشند. دپارتمان سی ان جی هوایار مسئولیت افرآیندهای تامین، طراحی، مهندسی ، نصب و راه اندازی را بر عهده دارد.

کمپرسور گاز

شرکت هوایار برای کاهش آلودگی هوا فعالیت خود را در زمینه مهندسی و ساخت ایستگاه‌های گاز CNG و همچنین کمپرسور گاز CNG که از گاز طبیعی برای NGV در آنها استفاده می‌شود در ایران آغاز نموده است.

دیسپنسر

شرکت هوایار تولید کننده دیسپنسر (توزیع‌کننده) سی ان جی با استفاده از تکنولوژی مدرن و تجربه شرکت Compac است. این توزیع‌کننده‌ها مطابق با استاندارد IEC و استانداردهای NFPA طراحی و تولید می‌شوند.

درایر

گاز طبیعی به دست آمده از زمین با بخار آب عجین شده است. گاز قبل از ورود به لوله‌های توزیع‌کننده تمیز و خشک می‌شود. بعد از این پیش تمیز کردن، گاز ممکن است هنوز رطوبت را در مسیر خود به نقطه استفاده گاز جذب کند.

سیلندر ذخیره

سیلندر گاز محفظه ای است برای ذخیره سازی و جابه جایی گازها در فشار بالاتر. گاز موجود در کپسول های گاز براساس شرایط فیزیکی می تواند به صورت مایع، سیال فوق بحرانی، محلول در یک ماده بستر و بخار یا گاز فشرده باشد.

نازل ایستگاه سوخت‌رسانی سی ان جی

نازل ایستگاه سوخت‌رسانی سی ان جی نوع HRN-11 برای سیستم‌های سوخت‌رسانی سی ان جی عمومی و خصوصی با فلوی بی‌نهایت بالا طراحی شده است که ازسرویس سوخت‌رسانی سریع و خودپرکن خودروها بهره می برد.

ارتباط با ما

هوایار به منظور دفاع از حقوق مشتریان و جهت پاسخگویی به خواسته ها و نیازهای آن ها اقدام به راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان نموده است.