کمپرسور مهندسی

کاتالوگ کمپرسور مهندسی

طراحی، مهندسی، تأمین و راه اندازی خدمات و پکیج‌های هوای فشرده ابزار دقیق توسط بخش کمپرسورهای مهندسی اجرا می‌شود. مدیریت هزینه‌های اولیه و نگهداری همراه با صرفه جویی در مصرف انرژی به عنوان مهم‌ترین نگرانی مشتریان، ماموریت اصلی ما است. نقش کارشناسان خبره ما تمرکز بر روی صنایع مختلف از جمله نفت و گاز، نیروگاه، فولاد، مواد معدنی، خودرو، شیشه و غیره و ارائه راه حل در طیف وسیعی از صنایع است. با تخصصی ژرف بهترین پیشنهاد را با توجه به شرایط در صنعت خاص ارائه می کنیم.
مشتریان پیشگام به دنبال پشتیبانی تخصصی و مهندسی هستند. مهم‌ترین وظیفه بخش کمپرسورهای مهندسی برآورده کردن این انتظار و پیشنهاد کردن پکیج‌های هوای تخصصی بر اساس خواسته‌های مشتری است. پیروی کردن از معیارهای مشتری در کنار بسیاری از آزمایشات و منابع مختلف ما را به ارائه خدمات منحصر به فردی سوق داده است. چشم ‌انداز ما شامل مراحل متعدد از طراحی اولیه تا پروژه‌های مهم است. ما مشتری را از مرحله پیشنهاد تا راه اندازی همراهی می‌کنیم. ما می‌توانیم یک پکیج سفارشی را طراحی کنیم یا یک پکیج استاندارد خاص را مطابق با نیاز مشتری اصلاح کنیم.
 
ما طیف گسترده‌ای از کمپرسورهای هوا مانند کمپرسور سانتریفیوژ ، کمپرسور اسکرو روغنی (Oil Injected Compressor)، کمپرسور اسکرو بدون روغن (Oil Free Compressor)، واتر اینجکت (Water Inject)) و  کمپرسور رفت و برگشتی را پیشنهاد می‌کنیم. ارائه طیف کاملی از محصولات ما را قادر ساخته است پیشنهاد مطلوبی را با توجه به معیارهای مورد نیاز و برآورد بودجه معقول ارائه بدهیم.
 
جهت ارتباط با همکاران در واحد کمپرسورهای مهندسی هوایار می‌توانید با شماره تماس 41976-021 داخلی‌های 1506، 1522 و 1539 در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با حیطه فعالیت‌های واحد کمپرسورهای مهندسی هوایار این کاتالوگ را مطالعه کنید.

کاتالوگ


 

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 2 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...