مرکز سرویس هوایار

کاتالوگ مرکز سرویس هوایار

کاتالوگ مرکز سرویس هوایار به توضیح این می پردازد که شرکت هوایار به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و برترین تولید کننده و تأمین کننده تجهیزات هوای فشرده مطابق با تکنولوژی روز دنیا در ایران از تیر ماه 1377 فعالیت خود را شروع کرد و با بهره گیری از مشاورین داخلی و خارجی سطح کیفی محصولات خود را به بالاترین درجه ممکن رساند.

کاتالوگ

 مرکز خدمات هوایار به عنوان پل ارتباطی شرکت با مشتریان، خدمات تخصصی خود را در خصوص محصولات هوایار یا دیگر برندهای مطرح دنیا به صورت کارآمد و مطمئن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. صلاحیت مبتنی بر تجربه طولانی مدت در زمینه تولید کمپرسور و تجهیزات جانبی هوای فشرده، تأمین لوازم یدکی و خدمات با کیفیت، ما را به شریک قابل اطمینان شما تبدیل نموده است.
 
شرکت هوایار با تکیه بر توان مهندسی و لجستیک خود، خدمات پشتیبانی نصب و راه اندازی کمپرسورها و بازسازی و نوسازی و به روزرسانی آنها را فراهم و برای حفظ سیستم‌ها در بالاترین سطح راندمان، یک سرویس نگهداری جامع ارائه می‌نماید. طیف گسترده‌ای از لوازم یدکی در دسترس با کوتاه‌ترین زمان تأمین و بالاترین استاندارد کیفیت حداقل خرابی کمپرسور شما را تضمین می‌نماید. تجربه طولانی مدت در زمینه تولید و تعمیر کمپرسور و تجهیزات جداسازی گازهای صنعتی، تأمین لوازم یدکی و خدمات با کیفیت، ما را به شریک قابل اطمینان شما تبدیل نموده است.

حوزه فعالیت مرکز خدمات هوایار

  • مشاوره مهندسی ، طراحی و نوسازی (Engineering)
  • نصب و راه اندازی (Construction & Commissioning)
  • تعمیرات و نگهداری (Maintenance) ( 1)قراردادهای سالیانه تعمیرات و نگهداری ، راهبردی و بهره برداری 2) تعمیرات اساسی (اورهال) 3) عقدقراردادهای تعمیراتی مبتنی برپایش وضعیت CM )
  • تامین قطعات و لوازم یدکی
  • تامین روانکارهای صنعتی
  • تامین مواد جاذب و غربال های مولکولی

جهت ارتباط با همکاران در مرکز خدمات هوایار می‌توانید با شماره تماس 151-34760145-026 داخلی: 1 در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با مرکز خدمات هوایار و فعالیت‌های این واحد کاتالوگ مرکز سرویس هوایار را مطالعه کنید.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 4 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...