دوره آموزشی پارامتر طراحی کمپرسور گاز

مقدمه

این دوره آموزشی پارامتر طراحی کمپرسور گازشامل تمرین ها و جلسات کاربردی متنوعی است. آموخته های تئوری با استفاده از شبیه ساز State-Of-The-Art به صورت کاربردی تبدیل می شوند.

امروزه توربین ها و کمپرسورهای گازی مهمترین تجهیزات توربوماشینری هستند. این تجهیزات در صنایع حیاتی نظیر تولید برق، نفت و گاز، پلنت های فرآیندی، صنایع هوایی و همچنین به صورت محدود در صنایع کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرند.

کمپرسورها و توربین ها نقاط اشتراک زیادی باهم دارند. در واقع یک توربین گازی هوا را جمع می کند که آن را در ماژول (دستگاه ) کمپرسور فشرده کند و سوخت پس از آن مشتعل می شود. گازهای ایجاد شده از طریق یک توربین گسترش می یابند. شفت توربین از طریق چرخش مداوم کمپرسوری که در همان شفت است را حرکت می دهد و بهره برداری ادامه می یابد. البته همه کمپرسورهای گاز لزوماً با توربین های گازی کار نمی کنند.

این دوره آموزشی به منظور پوشش نیازهای فنی بهره برداری، نصب، نگهداری و عیب یابی توربین ها و کمپرسورهای گازی طراحی شده و بر پارامترهای طراحی فرآیندی این تجهیزات تأکید بیشتری می شود.

اهداف دوره

پس از این دوره آموزشی پارامتر طراحی کمپرسور گاز شرکت کنندگان قادر خواهند یود:
دانش جامع در خصوص پارامترهای طراحی فرآیند توربین ها و کمپرسورهای گازی را بدست آورده و بکار ببندد. درباره انواع مدل های کمپرسورهای گازی صحبت کنند و روش دقیق تر تعیین horse power و تعداد استیج ها را تعیین کنند.
ملاحظات فرآیندی کمپرسورهای سانتریفیوژ و کمپرسور رفت و برگشتی را به همراه surge control و stone walling کمپرسورهای سانتریفیوژ را توصیف کنند. سیر تکاملی توربین های گازی و اجرای برنامه ها در موتورهای جت و درایوهای مکانیکی را بررسی کنند.
سخت افزار توربین های گازی شامل کمپرسورها، توربین ها، Combustors و بیرینگ ها را تشریح نمایند. تئوری سیستم های توربین گاز در چرخه کارکرد، بازدهی اجزاء، کمپرسور، بخش مشعل و توربین را توضیح دهند.
سیستم های کنترل و ابزار دقیق، همچنین سیستم مونیتورینگ شرایط اجرا، هزینه های چرخه عمر، تعیین دما، فشار و لرزش، مونیتورینگ سیستم های کمکی ، شناسایی  توربین های گازی و شناسایی مشکلات و خرابی های مکانیکی را مشخص کنند.
تجهیزات جانبی درLube Oil،  Coolers and powersو همچنین ویژگی های پارامترها در تعیین لرزش، دمای گاز خروجی، سرعت روتور و فشار و دمای روغن را شناسایی نمایند. treatment توربین گاز و کنترل noise و acoustics را اجرا نمایند.
مشکلات را شناسایی کنند، Borescope را بازرسی کنند، Coupling، Alignment و تست عملکردی توربین را انجام دهند.
تکنیک های مناسب نگهداری و طراحی مجدد را برای ارتقاء قابلیت اعتماد تجهیز را بکار گیرند.

مخاطبین

مدیران، کارشناسان ارشد و کارشناسان واحدهای فرآیندی توربین ها و کمپرسورها در تمامی صنایع به ویژه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، هوایی و دفاعی

سرفصل های دوره

برای دریافت سرفصل و برنامه زمان بندی لطفا بروشور دوره آموزشی را دانلود فرمایید.

مدت دوره و تاریخ برگزاری

3روز(24 ساعت)
1 الی 3 بهمن ماه 1396

گواهینامه پایان دوره

در پایان دوره به تمامی شرکت کنندگان مدرک معتبر پایان دوره بین المللی که مورد تأیید IACET(آمریکا) و BAC(انگلستان) اعطاء می گردد.توضیحات تکمیلی در این خصوص و سایر مزایای این گواهینامه بروشور دوره را مطالعه بفرمایید.

هزینه سرمایه گذاری

برای دریافت هزینه، جدول تخفیف و سایر تسهیلات در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان لطفا بروشور دوره آموزشی را دانلود فرمایید.

محل برگزاری

تهران – سالن سمینار هوایار

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 1 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...