معرفی مرکز آموزش

مرکز آموزش هوایار یکی از معتبرترین و بزرگترین مرکز آموزشی تخصصی در کشور بوده که با همکاری اعضاء هیأت علمی خود تأمین طیف وسیعی از نیازهای تخصصی آموزشی صنایع نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، سیمان، دارویی، غذایی و پزشکی را در زمینه برنامه های آموزشی فنی و مهندسی و تخصصی هوا و گاز بر عهده دارد.

بهره مندی از متخصصین، مدیران و کارشناسان اجرایی شاغل در شرکت هوایار و صنایع کشور به عنوان اعضاء هیأت علمی همراه با بروز رسانی محتوای آموزشی با آخرین دستاوردهای علمی و تجربی بین المللی و انطباق آن با نیازهای واقعی آموزشی صنایع و ارائه نمونه های موردی و تجربیات تخصصی در آموزش باعث گردیده برنامه ها و خدمات آموزشی ما در بالاترین سطح کیفی علمی و اجرایی ممکن و منطبق با استانداردهای بین المللی آموزشی قرار بگیرد.

این مرکز همواره به عنوان مرجع تخصصی برنامه ریزی و برگزاری برنامه آموزشی، کارگاه و سمینارهای آموزشی، همایش های ملی و بین المللی انتخاب اول متخصصین، مدیران و کارشناسان فعال در صنایع کشور جهت ارتقاء و بروزرسانی دانش فنی در زمینه های عمومی فنی و مهندسی و تخصصی راه اندازی، بهره برداری، نگهداری، عیب یابی و تعمیر انواع تجهیزات دوار شامل کمپرسورهای هوا و گاز، پمپ ها و توربین های گازی مورد استفاده قرار می گیرد.

 
چشم انداز

برترین مرکز آموزشی فنی و مهندسی با تمرکز بر تجهیزات دوار از نگاه صنایع کشور

مأموريت

مأموریت ما ارائه راه حل های آموزشی و راهکارهای کاربردی منحصر به فرد، صنعت محور، سفارشی و منطبق با نیازهای تخصصی متخصصین از طریق ارتباط موثر و مستمر با مشتریان است.

مجوزها و اعتبارات ملی و بین المللی

مرکز آموزش هوایار با سابقه برگزاری بیش از 500 برنامه عمومی و تخصصی آموزشی تا به امروز موفق به کسب مجوز و تأییدیه های آموزشی ذیل گردیده است:
آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران
مرکز آموزش هوایار این افتخار را دارد به عنوان اولین مرکز آموزشی کشور موفق به کسب مجوز تأیید صلاحیت آموزشی در زمینه های تجهیزات دوار، کمپرسورها و گازهای صنعتی از آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران گردیده است. هم اکنون نیز این مرکز به عنوان مرکز آموزشی تخصصی مورد تأیید آموزش مرکزی شرکت ملی نفت ایران نسبت به ارائه خدمات عمومی و تخصصی آموزشی به متخصصین و کارشناسان شاغل در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور اقدام می نماید.
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
مرکز آموزش هوایار به منظور گسترش آموزشهاي فني و حرفه اي ، تربیت و تامين نيروي انساني ماهر مورد نیاز صنایع کشور موفق به کسب مجوز مرکز آموزش جواركارگاهي از سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور گردیده است. در حال حاضر نیز این مرکز در زمینه های گوناگون و مورد نیاز صنایع کشور نسبت به برگزاری برنامه آموزشی های آموزشی تخصصی عملی و کارگاهی تحت استاندارد و محتوای آموزشی مورد تأیید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و تربیت نیروهای کارآمد مهارتی اقدام می نماید.

ارزش های سازمانی

سه اصل احترام، تعهد و صداقت به عنوان ارزش های سازمانی سرلوحه فعالیت های این مرکز می باشد.