مزایا، تجهیزات و فعالیت ها

مزیت های آموزشی ما

برنامه های آموزشی مرکز آموزش هوایار  مهارت های لازم را برای توسعه شایستگی ، بهبود عملکرد، ارتقاء سطح دانش فنی و تجربی و موفقیت در حیطه شغلی به متخصصان ارائه می دهد. 8 دلیل اصلی برای در نظر گرفتن این مرکز به عنوان انتخاب اول مدیران ارشد، متخصصین وکارشناسان برای دریافت خدمات آموزشی وجود دارد:

موضوعات گسترده آموزشی
ارائه طیف وسیعی از برنامه های آموزشی با عناوین و موضوعات مختلف عمومی و تخصصی در زمینه های فنی، مهندسی و تجهیزات دوار متناسب با نیاز متخصصین شاغل در صنعت.
بالاترین میزان رضایتمندی از خدمات ما
کسب میانگین رضایتمندی 89% از سطح علمی و اجرایی آموزش بیش از 10000 نفر متخصصین و کارشناسان صنعت کشور در قالب 500 برنامه آموزشی و سمینار تخصصی آموزشی تا به امروز
برنامه های آموزشی پویا
طراحی، برنامه ریزی و اجرای برنامه های آموزشی در یک محیط تعاملی همراه با فضای انتقال تجربیات و استفاده از روش های نوین یادگیری.
ارائه گواهینامه معتبر
طراحی، برنامه ریزی و اجرای برنامه های آموزشی در یک محیط تعاملی همراه با فضای انتقال تجربیات و استفاده از روش های نوین یادگیری.
هیأت علمی
انتخاب مدرسین از متخصصین برجسته و شناخته شده شاغل در شرکت هوایار و صنایع مختلف در راستای بهره مندی از اطلاعات علمی، فنی، تخصصی و تجربه آنها.
دریافت خدمات آموزشی در کمترین زمان
توانایی، بررسی، شناسایی و تأمین نیازهای آموزشی مشتریان در حداقل و کمترین زمان و متناسب با محدودیت های واقعی زمانی مشتریان.
برنامه آموزشی های اختصاصی
طراحی، برنامه ریزی و اجرای برنامه های آموزشی و کارگاه های اختصاصی آموزشی متناسب با نیازهای شغلی افراد و اهداف مشتریان.
کاهش هزینه های سازمان
کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات تجهیزات فنی و افزایش کارایی سیستم در سازمان از طریق استفاده از مهارت های علمی و تجربی آموزش داده شده در برنامه های آموزشی این مرکز.

امکانات و تجهیزات آموزشی

مرکز آموزش هوایار امکانات و تجهیزات بسیاری را در اختیار می گذارد.

کلاس های آموزشی و سالن های کنفرانس

دو سالن با چیدمان U شکل در محل دفتر مرکزی و کارخانه با ظرفیت 30 نفر جهت برگزاری دوره، کارگاه و سمینارهای علمی آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

این سالن ها مجهز به سيستم صوتی حرفه ای، ويدئو پروژکتور و پرده نمايش، سيستم ترجمه همزمان و اينترنت بي سيم می باشند.

کارگاه های آموزشی

مرکز آموزش هوایار این افتخار را دارد به عنوان اولین و تنها مرکز آموزش تخصصی تجهیزات دوار پیشرو در ارائه خدمات نوین تخصصی آموزشی در ایران با در اختیار داشتن خط تولید شبیه سازی شده تولید هوای فشرده و نیتروژن شامل یک دستگاه کمپرسور اسکرو، درایر، دستگاه نیتروژن ساز و سایر تجهیزات، امکان برگزاری کارگاه های تخصصی عملی آموزشی راه اندازی، بهره برداری، نگهداری و تعمیرات مونتاژ و دمونتاژ قطعات کمپرسورهای اسکرو و تولید نیتروژن به روش PSA در فضای عملیاتی و کاربردی را برای تمامی متخصصین و کارشناسان شغل در صنعت کشور میسر ساخته است. کارگاه های مدرن و مجهز جهت برگزاری برنامه های تئوری و عملی آموزشی در زمینه های بهره برداری نگهداری، تعمیرات، مونتاژ و دمونتاژ انواع کمپرسورهای سانتریفیوژ سامسونگ، تبریدی وتجهیزات  CNG در محل کارخانه هوایار قرار دارد.

سالن های پذیرایی

یک سالن پذیرایی با ظرفیت بیش از  100 نفر در محل دفتر مرکزی و کارخانه با همکاری رستوران ها، مراکز بزرگ و معتبر تهیه غذا و دراختیار داشتن پرسنل جرب و آموزش دیده نسبت به ارائه خدمات متنوع پذیرایی و تشریفات در سطوح مختلف و بالاترین کیفیت جهت شرکت کنندگان در برنامه های آموزشی عمومی و اختصاصی این مرکز اقدام  می نمایند.

فعالیت های مرکز

طراحی، برنامه ریزی، و برگزاری برنامه آموزشی ها و کارگاه های عملی آموزشی
طراحی، برنامه ریزی، و برگزاری کنفرانس ملی و تخصصی کمپرسورها
برنامه ریزی و اجرا برنامه آموزشی های جایگاه های سوخت رسانی سی ان جی
طراحی، تدوین، آماده سازی و ارائه لوح های فشرده از برگزاری دوره های آموزشی
برنامه ریزی و برگزاری برنامه آموزشی های جامع تخصصی آموزشی دارای گواهینامه های حرفه ای
طراحی، برنامه ریزی، و برگزاری برنامه آموزشی های تخصصی اختصاصی مورد نیاز صنایع