قطعات فنی کمپرسور

کاتالوگ قطعات فنی کمپرسور

مزیت‌های استفاده از قطعات اصلی هوایار

طول عمر بالاتر

سرویس منظم دستگاه با استفاده از قطعات اصلی به شما این اطمینان را می‌دهد که عمر تجهیزات طولانی‌تر خواهد بود. ما تضمین می‌کنیم که تمامی قطعات تعویض شده همانند قطعات اولیه به خوبی خود عمل خواهند کرد.

کیفیت برتر

قطعات اصلی ما دقیقاً با همان کیفیت و استاندارد دستگاه شما ساخته شده است. این قطعات تست‌های پایداری را گذرانده و اثبات کرده‌اند که از سرمایه گذاری شما محافظت خواهند کرد.

مورد اعتماد بودن و کارایی

از کار افتادن دستگاه‌ها هم به شما هزینه‌های سنگینی تحمیل می‌کند و هم کیفیت تولیدات شما را کاهش می‌دهد. اکیداً تأکید می‌کنیم استفاده از قطعات اصلی احتمال از کار افتادن دستگاه شما را تا حد قابل ملاحظه‌ای پایین می‌آورد و همچنین در کوتاه مدت استفاده از قطعات اصلی بالاترین کارایی دستگاه را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

صرفه جویی در زمان و هزینه

تعویض منظم قطعات و استفاده از قطعات اصلی هوایار باعث افزایش عمر دستگاه و کاهش افت فشار کمپرسور خواهد شد که باعث صرفه جویی در انرژی، هزینه و راندمان بالاتر با حداقل هزینه می‌شود.

پشتیبانی در بالاترین سطح

کارکرد مداوم دستگاه شما زمانی تضمین خواهد بود که قطعات اصلی در زمان درست و به شکل درست تعویض گردند. قطعات اصلی توسط واحد خدمات ارائه می‌شود تا شما از کارکرد دستگاه خود اطمینان حاصل نمایید.

جهت ارتباط با همکاران در مرکز خدمات هوایار مستقر در کارخانه هوایار می‌توانید با شماره تماس 151-34760145-026 داخلی 1 در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با ویژگی قطعات فنی کمپرسورهای هوایار این کاتالوگ را مطالعه کنید.

کاتالوگ

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 1 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...

برای مشاهده رایگان کتاب تخصصی کمپرسور هوایار لطفا ثبت نام فرمایید.