پنجمین سمینار تخصصی ایران کمپرسور 1402

مقدمه

دانش بهره برداری صحیح، نگهداشت هوشمندانه و تعمیرات اثر بخش کمپرسورها  به طور مداوم و با سرعت بالا در حال تحول می‌باشد. بهبود این تحول مستلزم به اشتراک گذاری تجربیات متخصصین، بهره مندی از راهکارهای عملیاتی و بکارگیری تکنولوژی‌های جدید و فناوری‌های نوآورانه می‌باشد.

هدف برگزاری سمینار تخصصی ایران کمپرسور

پنجمین سمینار تخصصی آموزشی ایران کمپرسور علاوه بر برگزاری 4 دوره آموزشی تخصصی عملیاتی در زمینه‌های نگهداری و تعمیرات انواع کمپرسورهای اسکرو، کمپرسور سانتریفیوژ، رفت و برگشتی و سانتریفیوژ IG، با هدف حرکت به سوی یک رویداد مرجع آموزشی تجربه محور نسبت به ارائه مورد کاوی و تجربیات برتر صنعتی متخصصین صنعت کشور اقدام نمود.

سمینار تخصصی آموزشی کمپرسورها (ایران کمپرسور) که از تاریخ 13 آذر 1402 به مدت دو روز در تهران و محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد؛

به عنوان بزرگترین رویداد و مرجع تخصصی آموزشی صنعتی کمپرسور کشور و در پنجمین دوره از برگزاری خود با افزایش 60 درصدی مخاطبین در سال 1402 مواجه بوده و افتخار میزبانی متخصصین بیش از 50 شرکت فعال در صنایع نفت، پالایش، پتروشیمی، فولاد، نساجی و صنایع غذایی را داشت.

در سمینار تخصصی آموزشی ایران کمپرسور (ایران کمپرسور 1402) روش‌های عملیاتی نگهداری و تعمیرات انواع کمپرسورهای رفت و برگشتی، سانتریفیوژ، اسکرو روغنی و سانتریفیوژIG همراه با نمونه‌های موردی صنعتی توسط مدرسین و متخصصین برتر صنعتی و شناخته شده کشور ارائه و با موفقیت برگزار گردید.

دوره‌های آموزشی که در این سمینار برگزار شد عبارت است از:

  • کمپرسورهای سانتریفیوژ: نگهداشت صحیح، عیب یابی و تعمیرات کمپرسورهای سانتریفیوژ
  • کمپرسورهای رفت و برگشتی: روش‌های عملیاتی نگهداری و تعمیرات کمپرسورهای رفت و برگشتی
  • کمپرسورهای هوا اسکرو روغنی: بررسی تجربی عیوب روتین در کمپرسورهای اسکرو روغنی
  • کمپرسورهای سانتریفیوژ IG: اصول روتین نگهداری و تعمیرات کمپرسورهای سانتریفیوژ IG

به امید حضور شما در سمینار سال آینده.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 2 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...