نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران 1402

نمایشگاه بین المللی کاشی تهران 1402

نمایشگاه بین المللی کاشی تهران از تاریخ 22 الی 25 دی ماه 1402 در مرکز نمایشگاهی بین المللی سئول برگزار خواهد شد. این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه کاشی و سرامیک است که در دوره قبلی خود در فضایی بالغ بر 14 هزار مترمربع برگزار شد و 100 شرکت داخلی و خارجی و بیش از 18 هزار بازدید کننده در آن حضور داشتند. شرکت در نمایشگاه کاشی و سرامیک، فرصت بسیار مهمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندکاران و متخصصان قرار دهند. در این نمایشگاه که شرکت کنندگان داخلی و خارجی که در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک، چینی و ملزومات بهداشتی، رنگ و لعاب، مواد اولیه و ماشین آلات مربوطه فعالیت دارند، آخرین محصولات خود را جهت نمایش آماده می‌کنند.

براساس گزارشات انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک، در حال حاضر ایران چهارمین تولید کننده و صادر کننده برزگ کاشی و سرامیک جهان است. چین، بزریل و هند، کشورهایی هستند که در تولید و صادرات این صنعت رتبه‌های اول تا سوم را در اختیار دارند. شرکت‌ها، کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی کشورمان سالانه بیش از 500 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کنند که از این مقدار، سالانه بیش از 115 مترمربع به دیگر کشورها صادر می‌شود. در این صنعت هم اکنون به طور مستقیم و غیرمستقیم بیش از 380 هزار نفر اشتغال دارند که این رقم با احداث و راه اندازی واحدهای جدید تولیدی در سال‌های آینده افزایش خواهد یافت. در یک دهه اخیر احداث و راه اندازی واحدهای جدید تولیدی صنعت کاشی و سرامیک ایران دو نیم برابر افزایش یافته است.

هوایار در نمایشگاه کاشی تهران 1402

گروه صنعتی هوایار به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید تجهیزات هوای فشرده شامل: کمپرسور اسکرو روغنی (Oil Injected)، درایر (خشک کن)های جذبی و تبریدی، مخازن تحت فشار، فیلتراسیون کامل هوای فشرده و تله آبگیر مورد نیاز صنعت کاشی و سرامیک کشور است.

بدینوسیله گروه صنعتی هوایار شما را به بازدید از غرفه خود در بیست و هشتمین نمایشگاه “کاشی و سرامیک” دعوت می‌نماید.

مکان و تاریخ برگزاری

نمایشگاه بین المللی کاشی تهران از تاریخ 22 الی 25 دی ماه 1402 در مرکز نمایشگاهی بین المللی سئول برگزار خواهد شد.

📌 مکان برگزاری: نمایشگاه بین المللی تهران

📍 سـالـن: 10 و 11

⏳ تاریخ برگزاری: 22 الــی 25 دی مـاه 1402

⏰ ساعت بازدید: 08:00 الی 15:00

منتظر دیدار شما هستیم.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 2 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...