مشتری مداری

مشتری مداری

مشتری مداری و نیازهای مشتری جزء اهداف ماست. تطابق نیازهای مشتری با قابلیت‌‎ها و توانمندی‌های ما در هوایار جزء حساسیت‌های ما به شمار می‌رود. به همین منظور ما با مشتریان به صورت مستمر و مداوم در ارتباط هستیم و فکر می‌کنیم این جزء بزرگ‌ترین قابلیت‌های گروه صنعتی هوایار به شمار می‌رود.

ما باید در نظر داشته باشیم قرار است چه ارزشی را با خدمات و محصولاتمان برای مشتری ایجاد کنیم و این ارزش را در بالاترین حد ممکنه با شناخت نیاز مشتری به او تقدیم کنیم.

برای آینده چه برنامه‌ای داریم ؟
قرار است چه محصول و تکنولوژی جدیدی را ارائه بکنیم؟
چه گام و قدم جدیدی را باید برای صنعت و تکنولوژی فردا برداریم؟
این دغدغه ما در هوایار است دغدغه‌ای که باعث می‌شود مشتری مداری داشته باشیم و یک گام از مشتریان‌مان جلوتر باشیم و کارهایی را انجام بدهیم که شاید خودشان نسبت به آنها آگاهی نداشته باشند اما نتایج پر بار و مثبتش را می‌توانند در پروژه‌ها و خطوط تولیدشان مشاهده کنند.

در بیست سال گذشته هیچ لحظه‌ای از نوآوری و تکرار مداوم این سوال که چه نفع و مزیت جدیدی با خلاقیت و نوآوری برای مشتریان ایجاد کنیم، دست برنداشتیم و نخواهیم داشت… جهان متوقف نمی‌شود، صنعت متوقف نمی‌شود، هوایار هم متوقف نخواهد شد.

از این رو، هوایار به شدت بر ضرورت ارتقا مداوم سطح دانش و فناوری خود تاکید دارد. ما معتقدیم که تنها از طریق نوآوری‌های مستمر می‌توانیم از پیشرفت‌های سریع در حوزه‌های تکنولوژیکی پیشی بگیریم و در بازار رقابتی امروز برتری خود را حفظ کنیم. در همین راستا، ما در حال توسعه‌ی محصولاتی هستیم که نه تنها پاسخگوی نیازهای فعلی مشتریان‌مان است، بلکه آن‌ها را برای مواجهه با چالش‌های آینده آماده می‌سازد.

همچنین، هوایار اهمیت زیادی به توسعه‌ی پایدار و مسئولانه‌ی فناوری‌های خود می‌دهد. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تمامی فعالیت‌ها و محصولاتمان نه تنها با استانداردهای بالای صنعتی مطابقت دارند، بلکه به بهبود کیفیت زندگی مردم و حفظ محیط زیست کمک می‌کنند. در این مسیر، ما به تعامل مستمر با ذینفعان و کسب بازخورد‌های مفید از آن‌ها اهمیت می‌دهیم تا از این طریق بتوانیم راهکارهای جدید و مؤثرتری را در توسعه‌ی محصولاتمان بگنجانیم.

ما در هوایار متعهد به ساخت آینده‌ای هستیم که در آن هر تصمیم و هر نوآوری به مثابه سرمایه‌گذاری در پایداری صنعت و ارتقای استانداردهای زندگی مردم شناخته شود. این اعتقاد راسخ به ماموریت ما برای تولید محصولات و خدماتی است که واقعاً تفاوتی در زندگی مشتریان ما ایجاد می‌کنند.

در بیست سال گذشته هیچ لحظه‌ای از نوآوری و تکرار مداوم این سوال که چه نفع و مزیت جدیدی با خلاقیت و نوآوری برای مشتریان ایجاد کنیم، دست برنداشتیم و نخواهیم داشت…

جهان متوقف نمیشه، صنعت متوقف نمیشه، هوایار هم متوقف نخواهد شد. 

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 1 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...