توسعه پایدار

توسعه پایدار

ما به عنوان یک گروه صنعتی بزرگ همواره تلاش کردیم نسبت به ارزش­های بنیادی جامعه ارج بنهیم. نسبت به آن مسئولیت پذیر باشیم. ما با تغییر در طراحی، در تولید همواره تلاش کردیم مصرف سوخت، مواد خام و انرژی را در حد معقول بکاهیم تا سهمی بسزایی در توسعه پایدار جامعه داشته باشیم. خیلی مواقع برای ما پیش آمده است که مشتری با یک موضوع بحرانی از نظر بحث مصرف انرژی، هزینه­ های سرویس و نگهداری. من یادمه که یکی از مشتریان یکی از معظلاتش بحث مصرف انرژی در کارخانه ا­ش بود که تقریباً 25% مصرف انرژی کارخانه­ اش را داشت کمپرسورهای هوای فشرده مصرف می ­کرد با راه­ حلی که به اتفاق خود مشتری به جمع بندی رسیدیم توانستیم این مصرف انرژی را 30% کاهش دهیم و آلایندگی­هایی که به خاطر مصارف کمپرسورهای قدیمی‌شان داشتند استفاده می­ کردند به تبع خیلی کاهش پیدا کرد. خوب توسعه پایدار یعنی این.

تعهد و مسئولیت پذیری در هوایار وجود دارد این نگاه از مدیریت ارشد به تمام پرسنل سازمان حتی پرسنل خطوط تولید منتقل شده. محصولی که ما تولید می­کنیم همواره نگاه­مان به این است که کمترین میزان آسیب را به محیط زیست را داشته باشد و رفاه اجتماعی در حوزه محیط زیست را بالا ببرد.

همانطور که به دستاوردهای ما در حوزه کاهش مصرف انرژی و بهبود فرآیندهای تولیدی اشاره شد، ما به دنبال راهکارهای نوآورانه‌تر و پیشرفته‌تر هستیم تا هرچه بیشتر به کاهش اثرات منفی بر محیط زیست کمک کنیم. از این رو، ما به تحقق استانداردهای بین‌المللی محیط‌زیستی و بهره‌گیری از فناوری‌های پاک و پایدار تمایل داریم تا محصولاتی با اثر کمتر بر محیط زیست تولید کنیم. همچنین، با تأکید بر ارتقاء فرهنگ کاری و آموزش‌های مداوم برای کارکنان، ما به دنبال ایجاد یک محیط کاری سالم و پویا هستیم که به افراد امکان می‌دهد تا بهره‌وری خود را به حداکثر برسانند و به کارآیی فردی و گروهی بالاتری دست یابند. همچنین، ما به ترویج مسئولیت‌پذیری اجتماعی کسب‌وکار و همکاری با جوامع محلی و منطقه‌ای به‌منظور ارتقاء شرایط زندگی و توسعه پایدار در این مناطق می‌پردازیم. این اقدامات علاوه بر ایجاد نقطه‌نظرهای مثبت در جامعه، موجب ارتقاء تصویر سازمان در نظر مشتریان و سایر ذینفعان خواهد شد. به طور کلی، ما به دنبال توسعه یک مدل کسب‌وکار پایدار و همه‌گیر هستیم که علاوه بر تأثیر مثبت بر محیط زیست، به بهبود کیفیت زندگی افراد و ارتقاء رفاه اجتماعی در جامعه کمک می‌کند.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 1 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...