آینده نیازمند نوآوری است

آینده نیازمند نوآوری است

آینده نیازمند نوآوری است. درون عرصه مارکت‌های همیشه متغیر، هر گروه صنعتی حیات خود را وابسته به نوآوری مداوم خواهد دید تا بتواند نیازهای متناوب مشتریان را برآورده کند و البته همواره رقابتی هم باقی بماند. از این رو ما به عنوان یکی از جوان‌ترین و بزرگ‎‌ترین گروه‌های صنعتی کشور موقعیت خود را در امتداد زنجیره‌ی ارزشی فرآیندهای تولید، جذب و جداسازی و فشرده‌سازی برای هوا و گازهای صنعتی بنا نهاده و مستحکم ساخته‌ایم. نتیجه این زنجیره، همراه با نوآوری‌های درون سیستمی، افزایش بهره ‌وری و کاهش حداکثر زمان در توسعه پروژه‌ها بوده است.

فشرده سازی هوا و گازها بنیان ماست و آینده ما.

با نگاهی به آینده امروز و تا همین جا سستم‌ های فشرده هوا و گازهای فرآیندی با تکنولوژی فردا را پایه ریزی کرده‌ایم. همراه با محصولاتی که طراحی شده‌اند، توسعه یافته‌اند، تا حداکثر کارایی ممکنه را درون خطوط تولید صنایع مختلف دارا باشند.

در جداسازی هوا و تولید گاز ها نیز، سال‌هاست که پیشروترین مجموعه این سرزمین هستیم و با نگاهی رو به جلو، در تلاش برای توسعه تکنولوژیکی و فرآیندی هر چه بیشتر این پکیج‌ها هستیم تا با استفاده از فرصت­های نوین این مارکت‌ها ارزش افزوده فراوانی را برای مشتریان خود ایجاد کنیم.

با ترکیب تخصص و مهندسی، پلنت‌ های جذب و ریکاوری خودکار و هوشمندی را برای هیدروژن، اکسیژن و نیتروژن و CO2 طراحی و تولید کرده‌ایم که توسعه پایداری در زنجیره ارزش صنایع نفت، گاز و پتروشیمی را به همراه دارد.

با در نظر گرفتن اهمیت LNG و CNG در امنیت انرژی و محیط زیست، از اصلی ‌ترین مولدین تجهیزات تولید تا عرضه‌ی گاز طبیعی مایع و فشرده، هستیم.

به دلیل این زنجیره ارزشی کامل محصولات و خدمات است که مشتریان هر روز به ما اعتماد می‌ کنند و بر برتری تکنولوژی هوایار تکیه می ‌زنند و همواره پیگیر نوآوری‌های حقیقی ما هستند.

آینده نیازمند نوآوری‌ های ماست.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 2 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...