دوره آموزشی تخصصی نگهداری و تعمیرات توربو اکسپندرها

دوره تعمیرات توربواکسپندر دی 1400

توربواکسپندرها بطور بسیار گسترده‌ای به عنوان منابع خنک کننده در فرآیندهای صنعتی مانند استخراج متان و مایعات گاز طبیعی از گاز طبیعی و میعان گازهایی (مانند اکسیژن، نیتروژن، هلیوم، آرگون و کریپتون) و دیگر فرآیندها با دمای پایین استفاده و دارای کاربردهای گوناگونی از جمله استخراج مایعات هیدروکربنی از گاز طبیعی، تولید برق، سیستم خنک کننده و بازیابی قدرت در ترقه کاتالیستی سیال در صنایع مهم و حیاتی را دارا می‌باشد.

با توجه به نیاز متخصصین و کارشناسان شاغل در صنایع کشور مرکز آموزش هوایار به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مرکز آموزشی معتبر در زمینه تجهیزات دوار نسبت به برنامه‌ریزی و برگزاری دوره آموزشی تخصصی “نگهداری و تعمیرات توربواکسپندرها ” اقدام می‌نماید.

تاریخ برگزاری دوره: 25 و 26 دی ماه 1400
این دوره به صورت حضوری و آنلاین برگزاری می‌گردد.

اهداف دوره آموزشی:
در پایان این دوره آموزشی تخصصی آنلاین ضمن پاسخگویی به سوالات و نیازهای آموزشی فنی متخصصین و کارشناسان، مباحث مرتبط با اصول، ساختار، قطعات دستگاه و عملکرد آنها، بهره‌برداری بهینه، اصول صحیح نگهداری و روش کاربردی تعمیراتی بخش‌های مختلف توربواکسپندرها نیز مورد بررسی کامل قرار می‌گیرد.

مخاطبین:
متخصصین، مدیران، کارشناسان و تکنسین واحدهای بهره برداری، تعمیرات، مهندسی و خدمات فنی و مهندسی

خاطر نشان می‌سازد این دوره تخصصی آموزشی شامل تمامی دستگاه‌‌ها و تجهیزات توربواکسپندر تولید برند شرکت‌های مختلف بین المللی بوده و روش آموزش نیز بر اساس تجربیات عملی، مثال‌های موردی و بهره‌مندی از آخرین دستاوردهای بین المللی می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت محتوای آموزشی دوره می‌توانید بروشور دوره آموزشی را در ذیل مشاهده فرمایید. همکاران ما در مرکز آموزش هوایار به شماره تماس 41976-021 با داخلی‌های 1516 و 1134 آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دریافت فایل های پیــوست:

دوره آموزشی کلیک کنید
خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب (هنوز امتیازی داده نشده است)
Loading...