تعمیرات و نگهداری

برون سپاری و واگذاری خدمات تعمیرات و نگهداری از قبیل: تعمیرات مکانیک، برق و بهره‌برداری تجهیزات به بخش خصوصی به منظور چابک سازی سیستم، افزایش سطح بهره‌وری و راندمان نیروی کار؛ از سیاست‌های کاری مجتمع‌های بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی بوده که برای این منظور از شرکت‌هایی که دارای بنیه مالی و فنی مناسب هستند استفاده می‌نمایند.

عقد قراردادهای سالیانه تعمیرات و نگهداری، راهبری و بهره‌برداری

برون سپاری و واگذاری خدمات صنعتی از قبیل: تعمیرات مکانیک، برق و بهره‌برداری تجهیزات به بخش خصوصی به منظور چابک سازی سیستم، افزایش سطح بهره‌وری و راندمان نیروی کار؛ از سیاست‌های کاری مجتمع‌های بزرگ نفت، گاز و پتروشیمی بوده که برای این منظور از شرکت‌هایی که دارای بنیه مالی و فنی مناسب هستند استفاده می‌نمایند.
همچنین شرکت‌های صنعتی استفاده کننده از تجهیزات تولیدی هوایار به منظور حفاظت از تجهیزات خود و نگهداری آنها در بالاترین سطح کارایی و راندمان اقدام به عقد قرارداد سالیانه تعمیر و نگهداری می‌نمایند تا بتوانند از خدمات فنی، مهندسی و تأمین قطعات یدکی اورجینال هوایار نیز بهره‌مند شوند.
شرکت هوایار با پشتوانه بیش از بیست سال ارائه خدمات تعمیر و نگهداری تجهیزات تولیدی خود و دیگر سازندگان مطرح دنیا از قبیل: کمپرسورهای هوا و فرآیندی، پکیج‌های تولید اکسیژن و نیتروژن به روش PSA و کرایوژنیک و ایستگاه‌های CNG اقدام به ارائه خدمات در قالب قراردادهای تعمیرات مستمر سالیانه، راهبری و بهره‌برداری می‌نماید.
هوایار با در اختیار داشتن پرسنل مجرب، توان مالی بالا، تجهیزات کنترلی و پایش وضعیت و امکانات تجهیز کارگاه‌های تعمیراتی، خدماتی با کیفیت و مطمئن به کارفرمایان محترم ارائه می نماید.