توربوماشینری و پمپ کرایوژنیک

دپارتمان فروش توربوماشینری ما با بهره‌گیری از دانش فنی پیشرفته و تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله توربوماشینری، پمپ کرایوژنیک، کمپرسور هوا گریز و خدمات پس از فروش، به دنبال ارائه راهکارهای نوآورانه و مطمئن به مشتریان خود در صنعت نفت و گاز می‌باشد.

تمرکز ویژه‌ای بر پروژه‌هایی داریم که نیازمند تخصص بالا در زمینه‌هایی چون مهندسی طراحی، تحلیل و ارزیابی تکنیکی، مدیریت پروژه، نظارت دقیق بر تاسیس، نصب و راه اندازی مطابق با استانداردهای جهانی هستند. این تخصص‌ها به ما اجازه می‌دهد که اطمینان حاصل کنیم محصولات تحویل داده شده نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند، بلکه کاملاً منطبق با نیازهای واقعی مشتریان‌مان باشند.

تعهدات و اهداف

متعهد به پیشبرد پروژه‌ها با بالاترین سطوح کیفیت و استاندارد، تیم ما از مهندسان مجرب در نظارت بر تاسیس و نصب و راه اندازی، تضمین می‌کند که هر پروژه با دقت فراوان و توجه به تمامی جزئیات پیاده‌سازی شود. با تکیه بر این اساس‌ها و هدایت توسط رهبران صنعت با تجربه، دپارتمان فروش توربوماشینری ما آماده است تا نیازهای فنی و تجاری پروژه‌های پیچیده صنعتی شما را با استراتژی‌های نوآورانه و راهکارهای مهندسی قابل اعتماد پوشش دهد.

ما مشتریان‌مان را از اولین مرحله طراحی پایه و مهندسی تا مرحله راه اندازی و خدمات از طریق پشتیبانی مهندسی ، مدیریت پروژه‌ و تیم خدمات پس از فروش همراهی می‌کنیم.با درک کامل از پیچیدگی‌ها و چالش‌های پروژه‌های صنعت نفت و گاز، ماهرانه بر تمام جوانب مدیریت پروژه از جمله مقرون به صرفه بودن، مدیریت زمان‌بندی و دانش قراردادی تسلط داریم تا از رضایت کامل مشتریان‌مان اطمینان حاصل کنیم.از درک عمیق بازار و رقبا گرفته تا بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل استراتژی‌های فروش، ما در هر گام به دنبال بهینه‌سازی فرآیند‌هایمان هستیم تا بتوانیم خدمات و محصولاتی را عرضه کنیم که واقعاً پاسخگوی نیازهای فزاینده و متغیر مشتریان‌مان باشد.

چشم‌انداز کاری ماشین‌آلات توربوماشینری و پمپ کرایوژنیک

  1. مهندسی
    –     امکان سنجی و طراحی اولیه
    –    تحلیل فنی پروژه 
    –    آماده کردن پیشنهاد فنی و تجاری برای مشتریان
  2. فروش
    –    تحلیل هزینه تحقیقات مشتری، شرایط فعلی بازار و اطلاعات رقبا
    –    تجزیه و تحلیل و بررسی اثربخشی فروش، روش‌ها، هزینه‌ها و نتایج، نظارت منظم بر فروش شرکت و عملکرد توزیع کنندگان
    –    مدیریت کل فرآیند فروش
  3. خدمات پروژه
    –    مدیریت پروژه
    –   مقرون به صرفه بودن، مدیریت دعوی، مدیریت جدول زمانی، دانش قرارداد و صورت قطعات، رضایت مشتری
    –    کنترل پروژه
    –    هماهنگی پروژه
  4. خدمات مشتری
    –   پشتیبانی قطعات یدکی
    –   پشتیبانی فنی
    –   نظارت بر تاسیس و نصب و راه اندازی
    –   پیش راه اندازی و راه اندازی
  5. پیش راه اندازی و راه اندازی

خدمات پس از فروش

اهمیت خدمات پس از فروش به عنوان بخش اساسی در چرخه حیات توربوماشینری و پمپ‌های کرایوژنیک نیز همواره مورد توجه است. تیم ما بعد از نصب و راه‌اندازی، با ارائه خدماتی از قبیل پشتیبانی فنی، تأمین قطعات یدکی و برنامه‌های نگهداری دوره‌ای، در کنار شما خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که تجهیزات شما با بیشترین کارایی و کمترین خرابی فعالیت کنند.

شرکای تجاری