تعمیر و نگهداری کمپرسور اطلس کوپکو

یکی از حوزه‌های فعالیت مرکز خدمات گروه صنعتی هوایار تعمیر و نگهداری کمپرسور اطلس کوپکو است. مرکز خدمات هوایار با پشتوانه ربع قرن ارائه خدمات تعمیر و نگهداری تجهیزات تولیدی خود و دیگر سازندگان مطرح دنیا از قبیل: کمپرسورهای هوا و فرایندی، پکیج‌های تولید اکسیژن و نیتروژن به روش  PSA و کرایوژنیک و ایستگاه‌های CNG اقدام به ارائه خدمات در قالب قراردادهای تعمیرات مستمر سالیانه، راهبری و بهره برداری ‌می‌نماید.

مرکز خدمات هوایار با در اختیار داشتن پرسنل مجرب، توان مالی بالا، امکانات تجهیز کارگاه‌های تعمیراتی، تجهیزات کنترل و پایش وضعیت، خدماتی با کیفیت و مطمئن به کارفرمایان محترم ارائه می‌نماید.

تعمیرات اساسی (اورهال)

این مرکز با به کارگیری نیروهای متخصص، تجهیزات و امکانات تخصصی جهت ارائه خدمات تعمیرات اساسی به مجتمع‌های بزرگ نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاهی، همچنین اورهال‌های تخصصی تجهیزات دوار از قبیل کمپرسورهای هوا و فرایندی، توربین، توربواکسپندر، فن و بلوئر فعالیت می‌نماید.

زمان تعمیر کمپرسور اطلس کوپکو

چه زمانی برای اورهال تجهیزات صنعتی مناسب است؟

این عملیات می‌تواند به صورت اضطراری و در پی یک اتفاق غیر منتظره انجام گیرد. حتی می توان در قالب یک برنامه معین و در زمان خارج از بهره‌برداری بودن تجهیز صورت گیرد. بصورت کلی اجرای فرآیند تعمیرات اساسی دو نوع هزینه را به سازمان تحمیل می‌کند، یکی هزینه‌های مستقیم اجرای فرآیند اورهال و دیگری هزینه‌های مرتبط با از دسترس خارج بودن تجهیز در زمان تعمیرات اساسی. برنامه‌ریزی صحیح و بر مبنای وضعیت سلامت تجهیز در طی چرخه عمر آن می‌تواند زمانبندی اجرای عملیات تعمیر اساسی را به گونه ای تنظیم کند که هر دو نوع هزینه به حداقل برسد.

بازرسی فنی قطعات و ماشین آلات، ضخامت سنجی لوله‌ها و مخازن، تعویض قطعاتی که عمر مفید آنها به پایان رسیده و تعویض پکینگ و کاتالیست در برج‌ها و تمیز کاری مبدل‌ها و … از فعالیت‌هایی می‌باشند که در تعمیرات اساسی مورد توجه قرار می‌گیرند.

به دلیل پیچیدگی دستگاه‌های صنعتی و حساسیت‌های ایمنی مجتمع‌های بزرگ، اورهال می‌بایست توسط افراد متخصص و با تجربه از نیروهای مکانیک، برق، الکترونیک، صنایع و ایمنی انجام گیرد.

طیف گسترده‌‌ای از کمپرسورها در صنایع مختلف به صورت روزانه مشغول به فعالیت هستند. این عناصر حیاتی از اهمیت و جایگاه ویژه‌‌ای برخوردار می‌باشند. با توجه به ضرورت جلوگیری از خواب این تجهیز لازم است که تصمیمات و اقدامات پیشگیرانه‌‌ای صورت پذیرد.

تعمیرات اساسی کمپرسور

متأسفانه به دلیل عدم آشنایی با تعمیر و نگهداری کمپرسورها و بی‌توجهی به آن خسارات زیادی به صنایع وارد می‌‌شود. تعمیر و نگهداری کمپرسورها مانند سایر تجهیزات صنعتی در چند بخش طبقه‌‌بندی می‌شود. بخش ابتدایی امر تعمیر و نگهداری کمپرسورها مربوط به بخش استراتژی مدیریتی و نگاهی که به تجهیزات وجود دارد می‌‌شود. در گام بعدی رویکردها و برنامه‌ ریزی‌‌های دقیق خودنمایی می‌‌کنند. نهایتاً در زمینه تعمیر و نگهداری کمپرسورها به بخش فنی و بازرسی‌های دوره‌‌ای می‌‌رسیم. هر چه بیشتر با موضوعات مرتبط با این مطلب آشنا باشیم بهتر می‌‌توانیم تصمیمات و اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم.

جهت تماس با همکاران ما در مرکز خدمات هوایار می‌توانید با شماره 151-34760145-026 (داخلی:1) در ارتباط باشید.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 2 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...