کاتالوگ کمپرسور رفت و برگشتی فرایندی

کاتالوگ کمپرسور رفت و برگشتی فرایندی

در کاتالوگ کمپرسور رفت و برگشتی فرایندی توضیح داده شده است که کمپرسورهای رفت و برگشتی پر مصرف ترین کمپرسورها در مجتمع های پتروشیمی، پالایشگاه ها، گاز طبیعی و فرآیندهای مرتبط هستند. بنابراین هوایار همواره در تلاش بوده است تا کمپرسورهای رفت و برگشتی با بالاترین کیفیت را تولید و عرضه کند که نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری طولانی مدت داشته باشد. به این ترتیب ما از مشتریان خود حمایت می کنیم.

کاتالوگ

دیتاشیت

API Standard 618

طراحی تمام کمپرسورها مطابق با استاندارد API 618، آخرین نسخه، توصیه شده است. آن ها همچنین با بسیاری از دستورالعمل ها و کدهای بین المللی ساخت و ساز و نیازهای مشتری در مشتریان مطابقت دارند.

Rigid Construction

میل لنگ کمپرسور از نوع سفت و سخت است و بلوک‌ های اسپیسر و سیلندرها به شدت به یکدیگر پیچ می‌شوند و مخازن تحت فشار کمکی و مبدل حرارتی طراحی و قفل می‌ شوند.

Minimized Vibration

چیدمان سیلندرهای کمپرسور که در طرفین مخالف میل لنگ چیده شده اند، تعادل متقابل نیروهای اینرسی رفت و برگشتی را فراهم می کند تا از حداقل ارتعاش تولید شده توسط توده های رفت و برگشتی اطمینان حاصل شود.

3D Modeling

استفاده از مدل‌سازی سه‌بعدی برای طراحی بسته‌بندی بهینه به دنبال پیکربندی جلوگیری از خطا، پیش‌بینی وضعیت جریان، و بررسی تداخل لوله‌ها و غیره بر اساس نیاز مشتری است.

KSOPT-Type

کمپرسور از نوع Balanced-Opposed.

موجود در ظرفیت جرمی، فشار بالا و گازهای شدید از جمله H ترش، کاربرد NACE MR-0175. کاملاً مطابق با API-618 یا استانداردهای جهانی معادل آن طراحی و تولید شده است.

  • Application Code :
    API-618 & Maker standard
  • Handling Gas: Recycle Gas
  • Type: Balance Opposed
  • Motor Power: 1470 kw

KSVG-Type

کمپرسور نوع عمودی .

تخصصی برای ساختار پیستونی نوع لابیرنت غیر تماسی. کاملاً مطابق با API-618 یا استاندارد جهانی معادل آن طراحی و تولید شده است.

  • Application Code :
    API-618 & Maker standard
  • Handling Gas : Recycle Gas
  • Type: Vertical
  • Motor Power: 1350 kw

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش CNG مستقر در کارخانه هوایار می‌توانید با شماره تماس 026-34760145-151 در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با سیستم سوخت رسانی ایستگاه‌های متوسط CNG کاتالوگ کمپرسور رفت و برگشتی فرایندی را مطالعه کنید.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 2 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...