نمایشگاه ایران متافو 1402 تهران

نمایشگاه ایران متافو 1402 تهران

مقدمه

نمایشگاه ایران متافو 1402 تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران با حضور فعال شرکت هوایار برگزار گردید.

نمایشگاه‌‌‌های تجاری فرصت‌ بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورند تا محصولات و توانمندی‌های خود را در سطح وسیعی عرضه نموده و با فعالان حوزه‌ی کاری خود ارتباط برقرار کنند. بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (IranMetafo 2023) در تاریخ 3 آذر سال 1402در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران امر را در محیطی تخصصی و تجاری گرد هم می‌آورد.

این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ی فعالان داخلی و بین‌المللی و اخذ تاییدیه اتحادیه جهانی نمایشگاه‌های بین‌المللی(UFI)، در سال گذشته با حضوربیش از 450 شرکت از 17 کشور مختلف، در 20501 مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است. در این نمایشگاه شرکت های صنعتی داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند. با امید به اینکه بتوانیم در نمایشگاه امسال میزبان شما بوده فرصت‌های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق نماییم.

محوریت نمایشگاه ایران متافو 1402 تهران

این نمایشگاه که با محوریت فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، مس، آلومینیوم، روی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، گروه‌های صنعتی و عملیات حرارتی با حضور فعالان این حوزه از ایران و ۲۱ کشور خارجی (جمعاً حضور ۲۲ کشور) برگزار شد که در آن حدود 460 شرکت داخلی، قریب به 70 شرکت دانش بنیان و 88 شرکت خارجی حضور داشتند.

در نمایشگاه این دوره شرکت‌های چینی، روسی و ایتالیایی در کنار شرکت‌های ایرانی حضور پیدا کرده‌اند؛ تا بازار مصرف خود را در ایران توسعه دهند. همان‌طور که انتظار می‌رفت حضور چینی‌ها پررنگ‌تر از کشورهای دیگر بود؛ اتفاقی که نه تنها برآمده از جمعیت بالای این کشور است بلکه از نفوذ روزافزون محصولات چینی، در بازار ایران حکایت دارد.

گروه صنعتی هوایار در سالن 41 نمایشگاه امسال پر رنگ‌تر از سال­های قبل حضور یافت و به معرفی و عرضه توانمندی‌های خود در حوزه زنجیره تولید، جذب، جداسازی و فشرده سازی هوا و گازهای صنعتی پرداخت که با استقبال خوبی از سوی بازدید کنندگان مواجه شد.

اهداف هوایار در نمایشگاه ایران متافو 1402 تهران

هوایار در این نمایشگاه به اهداف خود در زمینه‌­های ذیل دست یافت:

🔴 عرضه آخرین دستاوردها و محصولات خود در حوزه صنعت LNG و ASU

🔵 معرفی محصولات دانش بنیان هوایار

🔴 معرفی فعالیت­های و توانمندی­های جدید هوایار در زمینه خدمات

🔵 دیدارهای سازنده با مدیران و فعالان حوزه

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 1 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...