آنچه در نمایشگاه ایران هلث 1403 تهران گذشت

آنچه در نمایشگاه ایران هلث 1403 تهران گذشت

اهداف نمایشگاه ایران هلث چه بود؟

هدف اولیه نمایشگاه ایران هلث ارتقاء آگاهی در مورد آخرین پیشرفت‌های بهداشتی، تسهیل فرصت‌های تجاری و ایجاد بستری برای شبکه‌سازی و همکاری است. این رویداد دارای طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها، از جمله سمینارها، کارگاه‌ها و نمایش محصولات مرتبط با صنعت است که اطلاعاتی را در مورد آخرین پیشرفت‌های صنعت ارائه می‌دهد.

یکی از نکات قابل توجه نمایشگاه ایران هلث، نمایش فناوری‌ها و نوآوری‌های نوین پزشکی است که در آن شرکت‌های حاضر جدیدترین تجهیزات و دستگاه‌های پزشکی را از ابزارهای تشخیصی گرفته تا ابزارهای جراحی را به نمایش می‌گذارند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌توانند نگاهی مستقیم به آخرین پیشرفت‌های صنعت خود داشته باشند و در مورد چگونگی استفاده از آنها برای بهبود مراقبت و نتایج بیمار بیاموزند.

نمایشگاه ایران هلث علاوه بر تجهیزات پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی، نمایشگاهی از شرکت‌های داروسازی نیز می‌باشد که آخرین داروها و درمان‌های خود را به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه فرصتی را برای متخصصان پزشکی فراهم می‌کند تا آخرین درمان‌های موجود برای بیماری‌ها و شرایط مختلف را بیاموزند.

نمایشگاه ایران هلث همچنین دارای طیف وسیعی از محصولات بهداشتی و سلامتی از جمله مکمل‌های غذایی، تجهیزات تناسب اندام و محصولات مراقبت شخصی است. این نمایشگاه‌ها بینش‌هایی را در مورد آخرین روندها در صنعت سلامت و تندرستی، از جمله رویکردهای طبیعی و کل نگر به مراقبت‌های بهداشتی را ارائه می‌دهد.

نمایشگاه ایران هلث یک رویداد مهم برای متخصصان پزشکی، مشاغل و افراد علاقه مند به آخرین پیشرفت‌های مراقبت‌های بهداشتی است. این نمایشگاه مکانی را برای یادگیری، شبکه سازی و همکاری فراهم می‌کند و آخرین فناوری‌های پزشکی، داروها و محصولات بهداشتی و سلامتی را به نمایش می‌گذارد.

نمایشگاه ایران هلث با بیش از ۲۰ سال سابقه به عنوان دومین رخداد بزرگ منطقه در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی شناخته می‌شود که هر ساله با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌گردد.

هدف از برگزاری ببیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث

این رویداد برای فعالان حوزه سلامت فرصت مغتنمی است تا بتوانند با مدیران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تعامل داشته باشند و ارتباط بیشتری برقرار کنند. از طرفی شرکت در جلسات تجاری و کنفرانس‌ها می‌تواند علاوه بر ارتقا سطح دانش پژوهشگران و تولیدکنندگان، فرصتی برای تعامل بیشتر و توسعه شرکت‌ها باشد. از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به ارائه توانمندی‌های حوزه سلامت ایران، ارائه جدیدترین فناوری‌های دنیا، توسعه توریسم درمانی، حمایت از نخبگان و برقراری ارتباط با مراکز درمانی و آموزشی اشاره کرد. 

موارد زیر از مزایای شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی به شمار می‌رود:

  • معرفی محصولات و توانمندی‌های حوزه خدمات سلامت در سطح گسترده و بین المللی
  • برقراری ارتباط مستقیم شرکت‌های دولتی و خصوصی با مشتریان و آشنایی با نیازهای آنها
  • آشنایی با رقبا و شناخت محصولات و خدمات آنان
  • برقراری ارتباط با تامین کنندگان مواد اولیه و ارائه دهندگان خدمات صنعتی
  • شناخت و تعامل با شرکت‌های همکار برای امور پیمانکاری و برون سپاری
  • بروزرسانی دانش فنی و آشنایی با جدیدترین دستاوردهای این صنعت
  • امکان تعامل و مشورت با متخصصان و صاحب نظران این حوزه
  • امکان شرکت در کارگاه‌های تخصصی
  • فرصتی جهت استعدادیابی و جذب دانش آموختگان جدید الورود به بازار کار
  • امکان استفاده از فرصت‌های تبلیغات محیطی، آنلاین، چاپی و …  

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث 1403؛ از تاریخ 29 اردیبهشت تا 1 خرداد ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران برگزار شد. در نمایشگاه امسال نیز هوایار همچون ادوار گذشته حضور داشت.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 1 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...