سومین سمینار تخصصی کمپرسور (ایران کمپرسور 1400) با موفقیت برگزار شد.

سومین سمینار تخصصی کمپرسور آذر 1400

منابع انرژی با حرکت تجهیزات دوار تقویت می‌شود. کمپرسورها نیز به عنوان یکی از تجهیزات اصلی دوار نقش حیاتی را در تولید هوای فشرده داشته و به طور گسترده در تمامی صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند.در همین راستا برای اطمینان از کارکرد کمپرسورها، افزایش بهره ‌وری، کاهش و جلوگیری از هزینه‌های سنگین تعمیراتی لازم است ضمن بهره‌برداری صحیح در زمان‌های مختلف با بکارگیری روش‌های کاربردی نسبت به نگهداری و انجام تعمیرات آنها به منظور فعال و بروز نگه داشتن این تجهیز حساس اقدام نمود.

بعد از برگزاری موفق دو سمینار ایران کمپرسور که با حضور و استقبال گسترده متخصصین کشور همراه بوده است، سومین سمینار تخصصی آموزشی کمپرسورها (ایران کمپرسور 1400) با عبور از رویکرد تجاری به صورت کامل آموزشی و هدف ارائه روش‌های صحیح بهره برداری و راهکارهای عملیاتی و تجربی نگهداری و تعمیرات انواع کمپرسورهای مورد استفاده در صنعت در قالب دوره‌های آموزشی تخصصی متعدد با حضور مدرسین و متخصصین مطرح صنعتی کشور از تاریخ 1 آذر 1400 به مدت 3 روز توسط مرکز آموزش گروه صنعتی هوایار برنامه‌ریزی و برگزار گردید.
سومین سمینار تخصصی آموزشی کمپرسورها (ایران کمپرسور 1400) به عنوان رویداد مرجع تخصصی آموزشی سالیانه صنعت کمپرسور ایران با حضور گسترده متخصصین و کارشناسان صنایع نفت، پتروشیمی، فولاد، غذایی و شیمیایی کشور به صورت آنلاین از تاریخ 1 الی 3 آذر به صورت آنلاین با موفقیت توسط مرکز آموزش گروه صنعتی هوایار برگزار گردید.
در این سمینار مدرسین مطرح صنعتی کشور طی مدت 3 روز ضمن بررسی روش‌های عملیاتی نگهداری و تعمیرات انواع کمپرسورها، به تشریح آخرین دستاوردهای علمی و تجربی در این زمینه نیز پرداختند.

دوره‌های آموزشی که در این دوره سمینار ایران کمپرسور توسط مدرسین برگزار شد عبارتند از:

  • روش‌های تجربی عیب یابی، رفع عیب و تعمیرات کمپرسورهای سانتریفیوژ / مهندس علیرضا فغان زاده
  • روانکاری کمپرسور/ دکتر محمود ترکی
  • روش­ های پیشرفته نگهداری و تعمیرات کمپرسورها بر اساس پایش وضعیت/ دکتر مهدی بهزاد
  • نگهداری و تعمیرات انواع درایرها/ مهندس آرش علی‌زاده
  • عیب یابی کمپرسورها با استفاده از تکنیک نوین آنالیز آلتراسوند/ مهندس امیرحسین فتحی
  • روش‌های تجربی عیب یابی، رفع عیب و تعمیرات کمپرسورهای رفت و برگشتی / مهندس احمد کاویانی
  • آشنایی با طراحی کمپرسورهای سانتریفیوژ Integrally Geared / مهندس مسعود رجبی اسلامی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر دوره‌های آموزشی برگزاری شده توسط مرکز آموزش هوایار؛ همکاران ما با شماره تماس 41976-021 داخلی 1516و1134 برای پاسخگویی به سوالات شما آماده هستند.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 1 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...