سمینار ایران کمپرسور

سمینار ایران کمپرسور

مقدمه ای بر سمینار ایران کمپرسور

امروزه هوای فشرده به عنوان چهارمين منبع انرژی پس از الكتريسته،آب و گاز در صنايع اعم از نفت، گاز و پتروشيمی، معدن و صنايع معدني،صنايع غذايي،صنايع خودرو،نساجی و بسياری ديگر از صنايع كاربردهاي فراواني دارد. مزيت هاي منحصر به فردی نظير قابل ذخيره بودن، قابليت تبديل به فشارهاي بالاتر، قابليت استفاده در دماهاي بالا و … در توسعه استفاده و بهره برداري از سيستم­های هوای فشرده نقش بسزايی داشته است. اما در اين ميان آنچه بيش از پيش حائز اهميت است مديريت بهينه اين سيستم­ ها و تجهيزات به ویژه کمپرسور (قلب سيستم­ های هوای فشرده) در جهت كاهش هزينه­ های نگهداری و تعميرات، افزايش طول عمر مفيد تجهيزات و در نهايت افزايش بهره وری بوده كه تنها از طريق فراگيری و به روز رسانی دانش، تبادل تجربیات با سایر متخصصین و مهارت استفاده مناسب امكانپذير است.

از همین رو مرکز آموزش هوایار به عنوان مرجع تخصصی طراحی، برنامه ریزی و برگزاری برنامه های آموزشی تجهیزات دوار و گازهای صنعتی در کشور، سمینار آموزشی تخصصی کمپرسورها(ایران کمپرسور) به عنوان بزرگترین رویداد و مرجع تخصصی آموزشی صنعت کمپرسور کشور را در قالب چند دوره آموزشی تخصصی با هدف ارتقاء و بروزرسانی دانش فنی، عملیاتی و ایجاد زمینه لازم برای تبادل تجارب، اطلاعات و ارائه آخرین دستاوردهای مرتبط با حوزه کمپرسورها را به صورت سالیانه برگزار می نماید.

محورهای سمینار ایران کمپرسور

  1. بررسی آخرین دستاوردها و تکنولوژی های نوین و نقش آن در انتخاب هوشمندانه انواع کمپرسورها
  2. بررسی راهکارهای نوین صرفه جویی و افزایش بهره وری در مصرف انرژی انواع کمپرسورها
  3. بررسی روش های عملیاتی بهره برداری، نگهداشت و تعمیرات انواع کمپرسورها
  4. بررسی راهکارها و روش های ارتقاء و نوسازی در کمپرسورها

معرفی دوره های آموزشی سمینار ایران کمپرسور

  1. بررسی تجربی عیوب روتین در کمپرسورهای اسکرو روغنی و روش های رفع آنها
  2. روش های عملیاتی نگهداری و تعمیراتی کمپرسورهای رفت و برگشتی
  3. نگهداشت صحیح، عیب یابی و تعمیرات کمپرسورهای سانتریفیوژ
  4. اصول روتین نگهداری و تعمیرات کمپرسورهای سانتریفیوژ IG

هدف سمینار ایران کمپرسور

این سمینار با تمرکز بر مباحث فنی و کاربردی، زمینه‌ای را فراهم آورده تا متخصصین و فعالان صنعت با معرفی روش‌های نوین فشرده‌سازی هوا، از جمله تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه کنترل و مانیتورینگ کمپرسورها، راهکارهای کاهش مصرف انرژی و افزایش طول عمر تجهیزات، به تبادل اطلاعات و افزایش دانش فنی خود بپردازند. در این راستا، از جمله موضوعاتی که در سمینار مورد بحث قرار می‌گیرد، استفاده از سیستم‌های کنترلی هوشمند، اتوماسیون صنعتی، نظارت دقیق بر عملکرد کمپرسورها، روش‌های پیش‌بینی و پیشگیری از خرابی‌ها، و همچنین به‌کارگیری مواد و قطعات با دوام‌تر در ساخت کمپرسورها است.

همچنین، مباحثی پیرامون بهینه‌سازی فرآیندهای فشرده‌سازی و تحلیل عملکرد سیستم‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی، مدل‌سازی و شبیه‌سازی فرآیندها، و ارزیابی اقتصادی پروژه‌های بهینه‌سازی، به منظور کمک به صنایع در جهت ارتقاء کارایی و کاهش هزینه‌های عملیاتی، مطرح می‌شوند.تأکید ویژه‌ای نیز بر روی استانداردهای بین‌المللی در زمینه طراحی، نصب و نگهداری کمپرسورها وجود دارد تا شرکت‌کنندگان بتوانند با الزامات جهانی همگام شوند و به ارتقاء سطح کیفیت خدمات و محصولات خود بپردازند.

در نهایت، این سمینار به عنوان یک پلتفرم تبادل دانش و تجربه، امکانی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌آورد تا در کنار یادگیری از تجربیات یکدیگر، با برقراری ارتباط با همتایان خود و شناخت فرصت‌های جدید همکاری، به ارتقاء دانش فنی و حرفه‌ای خود بپردازند و در نتیجه، به بهبود و ارتقاء صنعت فشرده‌سازی در سطح کشور و منطقه کمک کنند.

سمینار تخصصی آموزشی ایران کمپرسور، علاوه بر برگزاری چهار دوره آموزشی تخصصی عملیاتی در زمینه‌های نگهداری و تعمیرات انواع کمپرسورهای اسکرو، سانتریفیوژ، رفت و برگشتی و سانتریفیوژ IG، با هدف حرکت به سوی یک رویداد مرجع آموزشی تجربه‌محور، نسبت به ارائه موردکاوی و تجربیات برتر صنعتی متخصصین صنعت کشور اقدام می‌نماید.دانش بهره‌برداری صحیح، نگهداشت هوشمندانه و تعمیرات اثربخش کمپرسورها به طور مداوم و با سرعت بالا در حال تحول است. پیشرفت‌های اخیر در فناوری فشرده‌سازی ها و روش‌های مدرن فشرده‌سازی هوا، موجب شده‌اند که صنایع مختلف به سمت استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای پیشرفته‌تری روی آورند تا بازدهی و کارایی سیستم‌های خود را بهبود بخشند. بهبود این تحول مستلزم به اشتراک‌گذاری تجربیات متخصصین، بهره‌مندی از راهکارهای عملیاتی و بکارگیری تکنولوژی‌های جدید و فناوری‌های نوآورانه است.

مخاطبین

  • مدیران و کارشناسان واحدهای فشرده سازی هوا
  • مدیران و کارشناسان واحدهای بهره برداری (تولید نفت خام و گازهای همراه)
  • مدیران و کارشناسان واحدهای نگهداری و تعمیرات
  • مدیران و کارشناسان واحدهای فنی، مهندسی، طراحی، تحقیق و توسعه
سمینار ایران کمپرسور

ویژگی های سمینار ایران کمپرسور

  1. حضور سخنرانان مطرح و کلیدی
  2. ارائه مطالعات موردی و تجربیات تخصصی
  3. دستیابی به آخرین دستاوردهای علمی و تجربی
  4. فرصتی بی نظیر جهت تبادل تجربیات
  5. ملاقات با مدیران و متخصصین تصمیم ساز
  6. یادگیری و ارتقاء دانش فنی، عملیاتی و تجربی
  7. ایجاد شبکه های گسترده اجتماعی تخصصی

سازمان ها و صنایع مخاطب سمینارایران کمپرسور

  1. صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  2. صنایع فولاد
  3. صنایع سیمان
  4. صنایع تولید و توزیع برق
  5. صنایع دارویی
  6. صنایع غذایی
  7. صنایع خودروسازی
  8. صنایع نساجی
  9. صنایع شیمیایی، بهداشتی و آرایشی
  10. صنایع اتمی
  11. شرکت های مهندسین مشاور
خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 1 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...