Drayer سیستم سوخت رسانی ِCNG

کاتالوگ درایر سیستم سوخت رسانی CNG

گاز طبیعی به دست آمده از زمین با بخار آب عجین شده است. گاز قبل از ورود به لوله‌های توزیع‌کننده تمیز و خشک می‌شود. بعد از این پیش تمیز کردن، گاز ممکن است هنوز رطوبت را در مسیر خود به نقطه استفاده گاز به دلایل زیر جذب کند:

  • انتشار بخار آب گاز و گاززدگی در خط لوله
  • آب مانده در خطوط لوله

فشرده سازی گاز طبیعی ، فشار جزئی تمام اجزای گاز (از جمله بخار آب) را به نسبت فشار کلی افزایش می‌دهد. گازی که قبلاً خشک شده بود ممکن است در نتیجه فشرده‌ سازی به محدوده اشباع برسد.
هیدرات در گاز طبیعی بسته به رطوبت گاز تشکیل می‌شوند. هیدرات‌ها و میعانات باعث مشکل نصب مجدد جایگاه‌های گاز طبیعی و همچنین وسایل نقلیه می‌شوند.
آب مایع، پیش ماده شکل‌گیری ترکیبات خورنده از طریق ترکیب با اجزای گاز طبیعی، یعنی دی اکسید کربن و سولفید هیدروژن است. ترکیب عوامل خورنده، و مسیر گردش فشار، ناشی از ظرف ذخیره سازی سوخت، می‌تواند به رشد ترک در فلزات منجر شده و در نهایت باعث آسیب و عدم کارایی شود. همچنین، خود آب مایع می‌تواند زیان‌آور باشد چون ممکن است باعث انسداد هم مایع و هم جامد، در سیستم خود شود.

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش CNG مستقر در کارخانه هوایار می‌توانید با شماره تماس 026-34760145-151 در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با درایر (خشک کن) CNG این کاتالوگ را مطالعه کنید.

کاتالوگ

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب (هنوز امتیازی داده نشده است)
Loading...