کاتالوگ کمپرسور اسکرو گاز فرایندی روغنی

کاتالوگ کمپرسور اسکرو گاز فرایندی روغنی

در کاتالوگ کمپرسور اسکرو گاز فرایندی روغنی به توضیح این می پردازد که کمپرسورهای گاز اسکرو بر اساس استاندارد API 619 به ویژه برای الزامات ایمنی بالای فشرده سازی گاز و خنک سازی فرآیند در صنایع شیمیایی، نفت و گاز طراحی شده اند. این کمپرسورها را می‌توان به روکش‌های فولادی ریخته‌شده، یاتاقان‌های رانشی بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و مهر و موم شفت دوگانه مجهز کرد. موقعیت روتور و سیستم‌های پایش دما , قابلیت اطمینان عملیاتی بالا را تضمین می‌کنند.

کاتالوگ

ویژگی های فنی کلیدی

آن‌ها برای فشرده‌سازی طبیعی و مصنوعی در خنک کاری فرآیند و برای فشرده‌سازی گازهای فرآیند طراحی شده‌اند. کاربردهای دیگر فشرده‌سازی مخلوط‌ های گاز طبیعی و گاز می توان به ایستگاه‌های فشرده‌سازی در نیروگاه‌های گاز طبیعی و بیوگاز اشاره کرد.

گازها با وزن مولکولی کم

کمپرسور اسکرو یک کمپرسور با جابجایی مثبت است و بنابراین برای جابجایی گازهای سبک هیدروژن ایده آل است. مشکل افزایش تعداد مراحل مورد نیاز برای وزن مولکولی کم – مانند کمپرسورهای گریز از مرکز – در مورد کمپرسورهای اسکرو صدق نمی کند.

گازهای با وزن مولکولی متغیر

با توجه به اینکه وزن مولکولی تنها تاثیر کمی بر فشار دارد و آن متفاوت است با کمپرسورهای گریز از مرکز. کمپرسور اسکرو برای استفاده در فرآیندها با وزن متغیر مول ایده‌آل است .

گازهای کثیف و پلیمریزه کننده

کمپرسور اسکرو دارای سرعت روتر پایین هستند و طراحی روتر و پوسته بسیار سختی دارند. آن‌ ها حتی می‌ توانند گازهای کثیف و گرد و غبار را کنترل کنند.

ویژگی های کلیدی طراحی

سیستم های کمپرسور اسکرو گاز فرآیندی به صورت سفارشی برای کاربردهای حیاتی فرآیند طراحی شده اند. همچنین کمپرسورهای اسکرو بدون روغن را به عنوان سیستم‌های بسته‌بندی کامل و سفارشی ارائه می‌کنیم. کمپرسورهای اسکرو بدون روغن قادر به انتقال گازهایی با سطوح بالای مایع یا ذرات هستند و برای گازهای خطرناک یا در کاربردهایی که آلودگی در آنها خطرناک است بسیار مناسب است.

جهت ارتباط با همکاران در واحد کمپرسورهای مهندسی هوایار می‌توانید با شماره تماس 41976-021 در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با این محصول کاتالوگ کمپرسور اسکرو گاز فرایندی روغنی را مطالعه فرمایید.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 2 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...