نازل ایستگاه سوخت‌رسانی CNG

کاتالوگ نازل ایستگاه سوخت‌ رسانی CNG

در کاتالوگ نازل ایستگاه سوخت‌ رسانی CNG به توضیح این می پردازد که نازل ایستگاه سوخت رسانی هوایار از نوع HRN-11  برای سیستم‌های سوخت‌رسانی سی ان جی عمومی و خصوصی با فلوی بی‌نهایت بالا طراحی شده است که ازسرویس سوخت‌رسانی سریع و خود پرکن خودروها بهره می‌برد. نوع HRN-11 بسیار سبک وزن است و در نتیجه به کارگیری آن آسان است. این مدل دارای یک بوش راهنما برای محافظت از مخزن خودرو و حلقه ‌گردان یکپارچه طراحی شده برای بهره برداری است.

کاتالوگ

دیتاشیت

بهره برداری

نازل نوعHRN-11  برای سیستم‌های سوخت‌رسانی سی ان جی عمومی و خصوصی با جریان بی‌نهایت بالا طراحی شده است که ازسرویس سوخت‌رسانی سریع و خودپرکن خودروها بهره می برد. نوع HRN-11 بسیار سبک وزن است و در نتیجه به کارگیری آن آسان است. این مدل دارای یک بوش راهنما برای محافظت از مخزن خودرو و حلقه‌گردان یکپارچه طراحی شده برای بهره برداری است.

ایمنی

نوع HRN-11 سی ان جی استانداردهای ایمنی بالایی را برای بهره برداری عرضه می‌کند. این نازل متصل به دستگاه مخزن باقی می‌ماند تا وقتی که فشار گاز بین دریچه ورودی هوا و مخزن کم ‌شود. جهت کسب عملکرد بهینه توصیه می‌شود که مخزن NGV1 با نازل سوخت‌رسانی HRN-11 سی ان جی به کار رود.

جهت راه اندازی امن و استفاده بهتر

  1. ابتدا دسته ی نازل را در جهت off به مقدار 90 درجه بچرخانید.
  2. 3 عدد پیچ آلنی را باز کرده و کاور پلاستیکی نازل را خارج نمایید.
  3. شیلنگ های دیسپنسر را از داخل کاور پلاستیکی عبور داده و آن ها را به محل مناسب در نازل متصل کنید.
  4. یک بار دکمه on دستگاه دیسپنسر را فشار دهید و سپس بلافاصله با استفاده از دکمه off آن را خاموش نمایید تا گاز پر فشار در درون شیلنگ محبوس گردد. در این مرحله با استفاده از کف صابون از عدم نشتی در نقاط اتصال شیلنگ به نازل اطمینان حاصل نمایید.

پس از مطالعه کاتالوگ نازل ایستگاه سوخت‌ رسانی CNGجهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش CNG مستقر در کارخانه هوایار می‌توانید با شماره تماس 026-34760145-151 در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با نازل سوخت گیری CNG این کاتالوگ را مطالعه کنید.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 2 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...