نازل ایستگاه متوسط CNG

کاتالوگ ایستگاه‌ متوسط CNG

در کاتالوگ ایستگاه‌ متوسط CNG به معرفی یکی دیگر از محصولات هوایار پرداخته شده است. سی ان جی هوایار ایستگاه‌های متوسط سوخت رسانی است که به واسطه قابلیت استفاده در کلان شهرها با محدودیت‌های مکانی و همچنین نیاز به سرمایه گذاری کمتر برای نصب و راه اندازی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

کاتالوگ

گاز طبیعی فشرده (CNG) به‌راحتی جایگزین بنزینی است که با فشرده‌سازی گاز طبیعی به کمتر از 1 درصد حجم آن در فشار اتمسفر استاندارد ساخته می‌شود. CNG که بیشتر از متان تشکیل شده است، بی بو، بی رنگ و بی مزه است. این از چاه‌های گاز حفاری داخلی یا در ارتباط با تولید نفت خام استخراج می‌شود. اساساً همان گاز طبیعی است که به اکثر خانه ها برای پخت و پز، گرم کردن آب و گرمای هوای اجباری استفاده می شود. برای استفاده در وسایل نقلیه، گاز طبیعی به 3000 یا 3600 psi فشرده شده و برای مصرف به مخزن سوخت خودرو پمپ می شود. CNG به قدری سوخت تمیز است که اگر به لوله اگزوز خودروهای CNG نگاه کنید، برخلاف گازوئیل که دود سیاه را به هوا پمپ می کند، بسیار تمیز است و باقیمانده کمی دارد یا اصلاً باقی نمی ماند. compact، lubricated، horizontally opposed، multistage و کمپرسور رفت و برگشتی ما تا حد امکان از اجزای قابل تعویض بین مدل های کمپرسور استفاده می کنند. تیم مهندسی ما از کارشناسان از اصول طراحی مدولار برای به حداکثر رساندن در دسترس بودن قطعات و به حداقل رساندن زمان توقف عملیات سوخت‌گیری CNG استفاده کرده‌اند.

کمپرسور با اندازه متوسط با ظرفیت  570 NM3 / HR و ورودی 250 Psig
کمپرسور با اندازه متوسط با ظرفیت  370 NM3 / HR و ورودی 60 Psig
 
جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش CNG مستقر در کارخانه هوایار می‌توانید با شماره تماس 026-34760145-151 در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با سیستم سوخت رسانی ایستگاه‌های متوسط CNG کاتالوگ ایستگاه‌ متوسط CNGرا مطالعه کنید.

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 1 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...