کمپرسور اسکرو بدون روغن

کاتالوگ کمپرسور اسکرو بدون روغن

یکی از محصولات تولیدی در هوایار کمپرسور اسکرو بدون روغن (Oil Free Compressor) می‌باشد؛ این کمپرسور که معمولاً به صورت دو مرحله‌ای ساخته می‌شوند در آنها هیچ نوع تزریق روغن به داخل محفظه فشرده سازی وجود ندارد و هوای فشرده تولید شده کاملاً عاری از روغن است. این کمپرسورها به دلیل تولید هوای کاملاً تمیز و بازه‌های فشاری متنوع استفاده گسترده‌ای در صنایع مختلف دارند.

کاربرد کمپرسور اسکرو بدون روغن

هوای فشرده عاری از ذرات روغن در صنایع متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، صنایعی که کیفیت هوا در فرآیند خط تولید و محصول نهایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است این صنایع شامل غذایی و آشامیدنی، صنعت داروسازی (ساخت و بسته بندی)، نفت، گاز و پتروشیمی، تولید قطعات نیمه هادی و الکتریکی، بخش پزشکی، اسپری رنگ خودرو، نساجی و تولید پارچه و بسیاری از دیگر بخش‌هاست. در این صنایع حساس، آلودگی حتی با کمترین مقادیر روغن می‌تواند منجر به خرابی خط تولید و کل محصول نهایی گردد.

داروسازی

خلوص هوای فشرده مورد استفاده در صنایع داروسازی اهمیت بسیار زیادی دارد. کمپرسورهای اویل فری (بدون روغن) هوایار قابلیت تأمین هوای فشرده کاملاً عاری از ذرات روغن، خالص و تمیز جهت استفاده در صنایع داروسازی را دارد.

مواد غذایی

کمپرسورهای سری HF (کمپرسور اسکرو بدون روغن) هوایار هوای خالص و تمیز را جهت استفاده در کلیه بخش‌های صنایع غذایی تأمین می‌کنند. هوای فشرده تولید شده می‌تواند در کاربردهایی مانند تخمیر، بسته بندی، هوادهی، پر کردن، پاکسازی و همچنین هوای ابزار دقیق استفاده گردد.

نساجی

هوای فشرده عاری از روغن و آلودگی تولیدی کمپرسور Oil-Free  هوایار در انواع کاربردهای نساجی مانند ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و … برای تولید محصول عالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نفت و گاز

شرکت هوایار با توجه به تجربه گسترده‌ای که در زمینه تأمین هوای فشرده در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی وپالایشگاهی دارد؛ هوای فشرده تولیدی کمپرسورهای اویل فری را جهت کنترل تجهیزات، ابزار دقیق‌ها و همچنین تأمین هوای بافر استفاده می‌نماید.

خودرو

در صنایع خودرو مخصوصاً در بخش رنگ و تجهیزات کنترلی کمپرسورهای اویل فری هوایار سال‌هاست که هوای تمیز و عاری از هر نوع آلایندگی را برای این بخش‌ها تأمین کرده است.

نیروگاهی

تأمین انرژی توسط نیروگاه‌ها کاملاً به تأمین مداوم هوای فشرده وابسته است. کمپرسورهای اویل قری هوایار منبع قابل اعتمادی از هوای فشرده برای کاربردهایی مانند گوگرزدایی گاز، تأمین هوای اکسیداسیون و … را فراهم می‌کند.

کمپرسور بدون روغن (اویل فری) هوایار در پیچیده‌ترین شرایط کاری هم به خط تولید و هم به محصول نهایی مشتریان خود فرصت عملکردی ایــده‌آل و همیشگی می‌بخشد. این تجهیز راه‌حلی مناسب و قابل اطمینان برای هر کاربردی در هر مجموعه صنعتی خواهند بود.
جهت آشنایی با کمپرسورهای اسکرو بدون روغنی (Oil Free) هوایار می‌توانید کاتالوگ این محصول را مطالعه و یا با همکاران ما در واحد فروش کمپرسورهای صنعتی با شماره تماس 41976-021 در ارتباط باشید.

کاتالوگ

دیتاشیت

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 3 ، میانگین امتیازها: 3,67
Loading...

برای مشاهده رایگان کتاب تخصصی کمپرسور هوایار لطفا ثبت نام فرمایید.