نازل ایستگاه سوخت‌رسانی CNG

کاتالوگ نازل ایستگاه سوخت‌رسانی CNG

نازل ایستگاه سوخت رسانی هوایار از نوعHRN-11  برای سیستم‌های سوخت‌رسانی سی ان جی عمومی و خصوصی با فلوی بی‌نهایت بالا طراحی شده است که ازسرویس سوخت‌رسانی سریع و خود پرکن خودروها بهره می‌برد. نوع HRN-11 بسیار سبک وزن است و در نتیجه به کارگیری آن آسان است. این مدل دارای یک بوش راهنما برای محافظت از مخزن خودرو و حلقه ‌گردان یکپارچه طراحی شده برای بهره برداری است.

بهره برداری

نازل نوعHRN-11  برای سیستم‌های سوخت‌رسانی سی ان جی عمومی و خصوصی با جریان بی‌نهایت بالا طراحی شده است که ازسرویس سوخت‌رسانی سریع و خودپرکن خودروها بهره می برد. نوع HRN-11 بسیار سبک وزن است و در نتیجه به کارگیری آن آسان است. این مدل دارای یک بوش راهنما برای محافظت از مخزن خودرو و حلقه‌گردان یکپارچه طراحی شده برای بهره برداری است.

ایمنی

نوع HRN-11 سی ان جی استانداردهای ایمنی بالایی را برای بهره برداری عرضه می‌کند. این نازل متصل به دستگاه مخزن باقی می‌ماند تا وقتی که فشار گاز بین دریچه ورودی هوا و مخزن کم ‌شود. جهت کسب عملکرد بهینه توصیه می‌شود که مخزن NGV1 با نازل سوخت‌رسانی HRN-11 سی ان جی به کار رود.

جهت ارتباط با همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش CNG مستقر در کارخانه هوایار می‌توانید با شماره تماس 026-34760145-151 در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با نازل سوخت گیری CNG این کاتالوگ را مطالعه کنید.

کاتالوگ

دیتاشیت

خیلی ضعیفضعیفمتوسطخوبخیلی خوب
تعداد امتیازات: 2 ، میانگین امتیازها: 5,00
Loading...