تامین قطعات و لوازم یدکی

در فضای رقابتی کسب و کار در دنیای امروز ارائه لوازم یدکی جهت محصولات از عوامل تعیین کننده اقبال مشتریان به یک برند محسوب می‌شود. بدین منظور شرکت هوایار علاوه با در اختیار داشتن انبار قطعات یدکی محصولات خود، اقدام به تأمین قطعات و لوازم یدکی طیف گسترده‌ای از تجهیزات دوار با بهره‌گیری از سیستم پویا و مطمئن تامین کالا و بازرگانی خود نموده است.

زنجیره تامین قطعات و لوازم یدکی

در دوره‌ی پیش رو، شرکت هوایار با استفاده از مدیریت زنجیره تامین (SCM) پیشرفته و متعهد به عرضه و تداوم پشتیبانی قطعات به مشتریان خود می‌پردازد. این امر به معنی ارائه قطعات اصلی و قطعات اورجینال با گارانتی قطعات قابل اتکا و برپایه استانداردهای بین‌المللی است. منظور ما از گارانتی، اطمینان از اصالت و کیفیت کالا و خدمات پس از فروش درازمدت است.

همگام با ارائه قطعات با کیفیت، تأکید ویژه‌ای بر قیمت مناسب قطعات داریم تا اطمینان حاصل شود که مشتریان بهترین ارزش ممکن را برای سرمایه‌گذاری خود دریافت می‌کنند. از آنجا که هوایار به عنوان یک شریک تجاری تلقی می‌شود، ما اهمیت زیادی به نیازهای متغیر مشتریان مان می‌دهیم و با بازنگری مداوم در فرآیندها و سیستم‌هایمان سعی در ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی داریم.

با بهره‌گیری و تمرکز روی SCM، ما می‌توانیم پاسخ گویی به نیازهای فوری مشتریان، تجهیزات دوار و تأمین قطعات و لوازم جنبی را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم. این رویکرد به هوایار اجازه می‌دهد تا بر تحویل به موقع، دقت سفارشات و کاهش هزینه‌های عملیاتی تمرکز داشته باشد و در نهایت منجر به رضایت و وفاداری بیشتر مشتریان می‌گردد.

ما در هوایار به این باوریم که موفقیت طولانی مدت یک شرکت در گرو اعتماد و حمایت متقابل میان ما و مشتریانمان است. به همین دلیل است که تعهد ما به ارائه خدمات در سطح جهانی و پشتیبانی بی‌نظیر پس از فروش از اصول اولیه‌ی فلسفه‌ی تجاری ما به شمار می‌رود. گسترش و توسعه‌ی مداوم شبکه‌ی توزیع و خدمات پشتیبانی ما به منظور پاسخگویی به چالش‌های پیوسته‌ی کسب و کار مشتریان، تعهد ما به یک شراکت پایدار و موفقیت‌آمیز را نشان می‌دهد.

به عبارت کلی، هوایار با اتکا به مدیریت زنجیره تامین پیشرفته و راه حل‌های نوآورانه، در جهت تقویت پایه و اساس کسب و کار خود و اطمینان از اینکه مشتریان ما قطعات و خدمات مورد نیازشان را با بالاترین سطح کیفیت و بهترین قیمت دریافت می‌کنند، حرکت می‌کند.

تجهیزاتی که شرکت هوایار در جهت تأمین قطعات و لوازم یدکی آنها اقدام نموده عبارتند از:

این قطعات یدکی شامل: فیلتر و پوسته فیلتر، واشر و گسکت، یاتاقان یا بیرینگ، انواع آب بندهای مکانیکی و Dry gas seal، رینگ‌های سایشی، پیستون رینگ و واحدهای هواساز کمپرسورها و بلوئرهای اسکرو، سنسورهای دما و فشار، سنسورهای اکسیژن و نیتروژن و H S و سایر قطعات برقی و ابزار دقیق می‌شود.